Rozmrażamy sekret ukryty w nazwie gałki lodowej Häagen-Dazs
Nazwa Häagen-Dazs jest zupełnie abstrakcyjnym słowem, nie oznacza żadnego konkretnego pojęcia.
Twórca marki wymyślając takie słowo chciał wyróżnić się na amerykańskim rynku egzotycznie brzmiącą nazwą.
Mrożąca krew w nazwie historia lodów klasy premium
Urodzony w Polsce, w rodzinie żydowskiej Reuben Mattus w 1961 r. zakłada w Nowym Jorku lodziarnię o nazwie Häagen-Dazs. Jak sam twierdzi nazwa, którą nadał swojej marce jest całkowicie zmyślona. Założyciel lodowej potęgi zdecydował się postawić na obcobrzmiącą nazwę, która nadała nowojorskiej marce egzotycznego sznytu. Ciekawa nazwa w połączeniu z wybornym smakiem oferowanych lodów zyskuje uznanie odbiorców. W latach 70-tych ubiegłego stulecia mała lodziarnia przekształca się już w świetnie prosperujące przedsiębiorstwo lodziarskiego, które zdobywa popularność w całych Stanach. Dziś lodami Häagen-Dazs delektują się konsumenci w 70 krajów świata, od Dalekiego Wschodu aż po Europę.
Założyciel firmy Reuben Mattus rozpoczął przygodę z lodziarskim biznesem już w wieku 10 lat.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Häagen-Dazs stawia na hasła reklamowe i slogany, które podkreślają wyjątkową jakość lodów oraz wyjątkowe doznania, jakie zapewniają klientom.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Häagen-Dazs
-
- Made like no other
- Zrobione jak żadne inne
-
- Pleasure is the path to joy
- Przyjemność jest ścieżką do radości
-
- Let your tongue travel
- Pozwól swojemu podniebieniu na podróż
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam firmy Häagen-Dazs
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.