X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

Häagen-Dazs

Zwięzła historia
marketingu firmy


Nazwa: Häagen-Dazs

Branża: Lody

Data założenia: 1961

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Rozmrażamy sekret ukryty w nazwie gałki lodowej Häagen-Dazs

Nazwa Häagen-Dazs jest zupełnie abstrakcyjnym słowem, nie oznacza żadnego konkretnego pojęcia.


Twórca marki wymyślając takie słowo chciał wyróżnić się na amerykańskim rynku egzotycznie brzmiącą nazwą. 

Mrożąca krew w nazwie historia lodów klasy premium


Urodzony w Polsce, w rodzinie żydowskiej Reuben Mattus w 1961 r. zakłada w Nowym Jorku lodziarnię o nazwie Häagen-Dazs. Jak sam twierdzi nazwa, którą nadał swojej marce jest całkowicie zmyślona. Założyciel lodowej potęgi zdecydował się postawić na obcobrzmiącą nazwę, która nadała nowojorskiej marce egzotycznego sznytu. Ciekawa nazwa w połączeniu z wybornym smakiem oferowanych lodów zyskuje uznanie odbiorców. W latach 70-tych ubiegłego stulecia mała lodziarnia przekształca się już w świetnie prosperujące przedsiębiorstwo lodziarskiego, które zdobywa popularność w całych Stanach. Dziś lodami Häagen-Dazs delektują się konsumenci w 70 krajów świata, od Dalekiego Wschodu aż po Europę.

Założyciel firmy Reuben Mattus rozpoczął przygodę z lodziarskim biznesem już w wieku 10 lat.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Häagen-Dazs stawia na hasła reklamowe i slogany, które podkreślają wyjątkową jakość lodów oraz wyjątkowe doznania, jakie zapewniają klientom.

Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Häagen-Dazs

    • Made like no other
    • Zrobione jak żadne inne
    • Pleasure is the path to joy
    • Przyjemność jest ścieżką do radości
    • Let your tongue travel
    • Pozwól swojemu podniebieniu na podróż

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady genialnych
reklam firmy Häagen-Dazs

Häagen-Dazs slogan
Häagen-Dazs reklama
Häagen-Dazs nazwa

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.