Pachnący sposób na nazwę zaczerpnięty prosto ze świata zwierząt
Dove to nazwa o charakterze symbolicznym oznaczająca w języku angielskim gołębia.
Ptak ten symbolizuje delikatność, co ma odzwierciedlać specyfikę produktu (delikatny dla skóry) i doskonale wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię promocyjną Dove.
Sekret delikatnej pielęgnacji skóry zamknięty w nazwie Dove
Marka pojawiła się w 1955 r. w USA i od początku promowana była jako kostka myjąca wykazująca lepsze działanie od mydła. Przewadze produktom Dove miał dawać ich skład - w ¼ krem nawilżający. Zaczęło się od kostki myjącej, a obecnie w portfolio znajdziemy wiele produktów do pielęgnacji oraz kosmetyków do ciała takich jak: kremy do rąk, balsamy i żele do ciała, antyperspiranty, szampony, odżywki i produkty do stylizacji włosów. Główną ideą Dove było delikatne nawilżanie skóry, stąd nazwa odwołująca się do gołębia (z angielskiego: dove), symbolu łagodności i delikatności.
Dove w swoim marketingu wykorzystuje podobieństwo swojej nazwy do słowa "love", np. w domienie idoveyou.pl.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany Dove odwołują się do emocji, mówiąc m.in. o pięknie, które jest w każdej kobiecie.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Dove
-
- All you need is Dove
- Wszystko czego potrzebujesz to Dove
-
- You are more beautiful than you think
- Jesteś piękniejsza niż myślisz
-
- The secret of beautiful hair
- Sekret pięknych włosów
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam firmy Dove
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.