X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

Dove

Streszczenie
marketingu firmy


Nazwa: Dove

Branża: Kosmetyki

Data założenia: 1955

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Pachnący sposób na nazwę zaczerpnięty prosto ze świata zwierząt

Dove to nazwa o charakterze symbolicznym oznaczająca w języku angielskim gołębia.


Ptak ten symbolizuje delikatność, co ma odzwierciedlać specyfikę produktu (delikatny dla skóry) i doskonale wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię promocyjną Dove.

Sekret delikatnej pielęgnacji skóry zamknięty w nazwie Dove


Marka pojawiła się w 1955 r. w USA i od początku promowana była jako kostka myjąca wykazująca lepsze działanie od mydła. Przewadze produktom Dove miał dawać ich skład - w ¼ krem nawilżający. Zaczęło się od kostki myjącej, a obecnie w portfolio znajdziemy wiele produktów do pielęgnacji oraz kosmetyków do ciała takich jak: kremy do rąk, balsamy i żele do ciała, antyperspiranty, szampony, odżywki i produkty do stylizacji włosów. Główną ideą Dove było delikatne nawilżanie skóry, stąd nazwa odwołująca się do gołębia (z angielskiego: dove), symbolu łagodności i delikatności. 

Dove w swoim marketingu wykorzystuje podobieństwo swojej nazwy do słowa "love", np. w domienie idoveyou.pl.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Hasła reklamowe i slogany Dove odwołują się do emocji, mówiąc m.in. o pięknie, które jest w każdej kobiecie. 

Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Dove

    • All you need is Dove
    • Wszystko czego potrzebujesz to Dove
    • You are more beautiful than you think
    • Jesteś piękniejsza niż myślisz
    • The secret of beautiful hair
    • Sekret pięknych włosów

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady genialnych
reklam firmy Dove

Dove slogan
Dove nazwa
Dove kampania

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.