Sprawdzony sekret dobrze zaprojektowanej nazwy w branży odzieżowej
Nazwa Dolce & Gabbana pochodzi od nazwisk założycieli – Domenico Dolce oraz Stefano Gabbana.
Od projektu do sukcesu włoskiej marki Dolce & Gabbana
Syn krawca z Palermo – Domenico Dolce oraz pochodzący z Mediolanu Stefano Gabbana stali się jednym z najbardziej rozpoznawalnych duetów projektantów mody. Poznali się na Sycylii – w ulubionym miejscu wakacyjnym Gabbany. Ideą projektu Dolce & Gabbana było złożenie hołdu gwiazdom włoskiego kina – Felliniemu, Rosselliniemu i Sophie Loren. Początkowo projektowali odzież żeńską, potem wypuścili na rynek również kolekcję dla mężczyzn – stworzoną dla prawdziwych macho i ze specyficznym, stylizowanym na „gangsterski” charakterem. Podkreślili w niej swój włoski rodowód. 1994 rok przyniósł powstanie drugiej, tańszej marki D&G. Twórcy stworzyli też sub markę Dolce & Gabbana Junior, skierowaną do dzieci. Duet projektantów, jak przystało na prestiżowy dom mody, wypuścił na rynek także perfumy sygnowane słynnym logiem D&G.
Jednym z ambasadorów D&G był słynny piłkarz Lionel Messi.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Dolce & Gabbana wykorzystuje nazwy poszczególnych produktów – perfum jako hasła reklamowe i slogany w promocji marki.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Dolce & Gabbana
-
- The one
- Ten jedyny
-
- Light blue
- Lekki błękit
-
- Perfection
- Perfekcja
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam firmy Dolce & Gabbana
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.