X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

Dolce & Gabbana

Krótka historia
marketingu firmy


Nazwa: Dolce & Gabbana

Branża: Fashion

Data założenia: 1985

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Sprawdzony sekret dobrze zaprojektowanej nazwy w branży odzieżowej

Nazwa Dolce & Gabbana pochodzi od nazwisk założycieli – Domenico Dolce oraz Stefano Gabbana.

Od projektu do sukcesu włoskiej marki Dolce & Gabbana


Syn krawca z Palermo – Domenico Dolce oraz pochodzący z Mediolanu Stefano Gabbana stali się jednym z najbardziej rozpoznawalnych duetów projektantów mody. Poznali się na Sycylii – w ulubionym miejscu wakacyjnym Gabbany. Ideą projektu Dolce & Gabbana było złożenie hołdu gwiazdom włoskiego kina – Felliniemu, Rosselliniemu i Sophie Loren. Początkowo projektowali odzież żeńską, potem wypuścili na rynek również kolekcję dla mężczyzn – stworzoną dla prawdziwych macho i ze specyficznym, stylizowanym na „gangsterski” charakterem. Podkreślili w niej swój włoski rodowód. 1994 rok przyniósł powstanie drugiej, tańszej marki D&G. Twórcy stworzyli też sub markę Dolce & Gabbana Junior, skierowaną do dzieci. Duet projektantów, jak przystało na prestiżowy dom mody, wypuścił na rynek także perfumy sygnowane słynnym logiem D&G.

Jednym z ambasadorów D&G był słynny piłkarz Lionel Messi.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Dolce & Gabbana wykorzystuje nazwy poszczególnych produktów – perfum jako hasła reklamowe i slogany w promocji marki.

Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Dolce & Gabbana

    • The one
    • Ten jedyny
    • Light blue
    • Lekki błękit
    • Perfection
    • Perfekcja

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady genialnych
reklam firmy Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana kampania
Dolce & Gabbana reklama
Dolce & Gabbana marka

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.